تبلیغات
مرجع اطلاعات استخر ها - فیزیوتراپی برای شناگران
× بستن تبلیغات
× بستن تبلیغات
 
مرجع اطلاعات استخر ها
درباره وبلاگ


شما با استفاده از این سایت می توانید آخرین اطلاعات در مورد تمامی استخر ها و سانس های فعالیت و همچنین امکانات جانبی استخر را مشاهده بفرمایید

مدیر وبلاگ : دنیای کاج
چهارشنبه 9 خرداد 1397 :: نویسنده : دنیای کاج
شنا ورزشی است که معمولا خطر ابتلا به صدمه معمولا در آن کم است. معمولا جراحی های مربوط به این ورزش اغلب نادر هستند. شایع ترین آسیب شناخته شده در ورزش شنا، آسیب بیش از حد شانه (شانه شناگر) میباشد. ولی با این حال صدمات دیگیری ممکن است برای ورزشکار اتفاق بیافتد که یکی از آن ها زانوی متورم (آسیب زانو شناگر) میباشد. مشکلات دیگیری نیز ممکن است رخ دهد از قبیل درد در آرنج، پا و مچ پا و یا گرتگی عضلات کمر. در شناگران، گرفتگی گردن نیز به علت نگه داشتن سر بیرون از آب به مدت طولانی رخ میدهد.

در ادامه چند دلیل اصلی آسیب های جدی شناگران را با هم بررسی میکنیم.

1. افزایش ناگهانی تمرینات شدید و سخت

2. تکنیک شناگران که نیازمند چرخش بیش از حد بدن میباشد.

3. بیش از حد دست و پا زدن در آب

4. در هر جلسه تمرین فقط یکبار سبک آزاد را تمرین کنید

5. گروه های عضلانی مرتبط به هم را با هم تقویت کنید. مثلا عضلات جلوی شانه و پشت شانه را باهم تقویت کنید که از آسیب های احتمالی در امان باشید.


فیزیوتراپیست شما با شما کار خواهد کرد تا به موارد زیر دست یابد:

برای مدیریت آسیب حاد کاهش درد و التهاب

برای کمک به تمرینات در خانه برای تشویق سریعتر بهبود دهید. شما همچنین می توانید در مورد آنچه که در هنگام آموزش باید اجتناب کنید و زمان بهترین زمان برای بازگشت به رقابت باشد توصیه می شود

به شما یک ارزیابی دقیق وظایف بدهید. این شامل تجزیه و تحلیل هر اختلال عضلانی است که شما ممکن است با آن مواجه شوید - به عنوان مثال عضلات تنگ / کوتاهتر نسبت به ضخامتهای کشش شده!

به شما توصیه می کنم یک برنامه آموزشی مبتنی بر زمین که نیاز به بازگشت به باشگاه تان داشته باشید تا بعد از تخلیه ادامه دهید. این باعث برطرف شدن اختلاف بین عضلات می شود و به شما کمک می کند که وضعیت بهتر را بدست آورید

 

آسیب های شانه

با شناگر نیروی حرکتی از بدن فوقانی می آید، و پاها به عنوان تثبیت کننده عمل می کنند. بنابراین مفصل شانه به میکروترومای تکراری بستگی دارد و این ممکن است منجر به بروز علائم بیش از حد شود.
بی ثباتی شانه

ناامنی شانه در شناگران شایع است به طور عمده به علت خواسته های خاص ورزشی که نیاز به:

1.
افزایش حرکت شانه

2.
افزایش چرخش داخلی و قدرت تزریق (چرخش و کشیدن در بازو)

3.
آموزش طولانی مدت شانه

جلوگیری از آسیب های شنا

اگر آسیب دیدید، ما به شما کمک می کنیم تا از آسیب دیدن غلبه کنید. با این حال، ما اذعان داریم که برای جلوگیری از وقوع جراحت در درجه اول بهتر است. در زیر برخی نکات مفید برای جلوگیری از آسیب شنا:

- با استفاده از تکنیک freestyle شما مهم است که آرنج خود را خم کنید، همانطور که در زیر آب به طرف شما حرکت می کنید. این موجب صرفه جویی در شانه شدن فشار بیش از حد می شود که می تواند منجر به آسیب روبرو کاف شود

- ایجاد شدت تمرین به تدریج، به ویژه پس از یک استراحت

- از استحکام اضافی از طریق مفاصل شانه اجتناب کنید

- سکته مغزی شما در طول تمرین متفاوت است. اجتناب از جلسات فشرده آزادانه

- دوزبانه با تمرینات آزاد تمرین کنید تا از چرخش به سمت یک طرف جلوگیری کنید

- آدرس روش ضعف شنا، زیرا این باعث استرس بیش از حد در عضلات، تاندون ها و مفاصل می شود که باعث درد می شود

- اگر از مصدومیت باز می گردید، ابتدا می توانید از فین ها استفاده کنید. این باعث می شود برخی از تاکید از مفاصل شانه و جلوگیری از عود در مراحل اولیه در حالی که شما هنوز هم در حال انجام برنامه توانبخشی خود

- اگر از آسیب شانه رنج می برید، پس از بازگشت به تمرین سرعت خود را تدریجی می کند و از آن به عنوان یک فرصت برای کار بر روی تکنیک و تمرین استفاده می کند





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط : تخفیف بلیط استخر،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :